
54 نفر از دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی مدرسه شهید باهنر در 2 نوبت در فعالیت های مرکز شرکت کردند. و گروه اول انیمیشن عروسکی یکی کم است را مشاهده کردند و در کارگاه نقاشی و اریگامی شرکت کردند. و گروه دوم انیمیشن عروسکی کشاورز و ربات را مشاهد ه کردند و در کارگاه نوشتن خلاق و نقاشی شرکت کردند.+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۵ساعت 11:27 توسط آل کثیر | کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شوش...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شوش دنبال میکنید
برچسب: بازدید,دانش,آموزان,کلاس,دوم,مدرسه,شهید,باهنر, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:19